پنیر فیلا فیلا (یا پنیر انگلیسی ) چیست ؟ از تولید تا مصرف

۲۷ مهر ۱۴۰۳ 105 بازدید بدون دیدگاه

در این مقاله سعی کردیم تا از طرف شرکت اتی شمال خراسان (تولید کننده انواع پنیر موزارلا -پروسس و تاپینگ پیتزا ) برای شما دوستاران پنیر و دسرهای پنیری مطالبی مفید و کاربردی قرار بدهیم. امیدواریم که مورد پسند قرار بگیرد. شرکت آتی شمال آماده همکاری به صورت (برون سپاری -و ظرفیت خالی ) برای کلیه برندها و شرکتهای فعال در زمینه فروش پنیر پیتزا و کارخانجات میباشد.
شماره تماس : 09153092650

پنیر فیلا دلفیلا چیست -صفر تا صدآن

پنیر فیلا فیلا که امروزه به عنوان یک پنیر انگلیسی شناخته می‌شود، دارای بافتی نرم، یکنواخت و اسفنجی است. شما با خوردن این پنیر در اولین لحظه متوجه طعم ملایم آن می‌شوید.
به همین دلیل به نسبت پنیرهای ایرانی طعم شوری در این محصول قالب نیست. یکی از ویژگی‌های مهم در بافت این پنیر کشسانی آن است که به همین واسطه می‌توان با قرار دادن آن تحت حرارت به خوبی آن را آب کرد.

 

 

از مشخصات مهم این پنیر امکان رنده و خورد شدن است. شما با خرید پنیر کامل، و تکه تکه یا رنده کردن آن بر روی غذا می‌توانید مزه مطلوبی از یک محصول لبنی را به غذایتان بدهید. پنیر فیلافیلا ترکیبی از چندین نوع پنیر متفاوت است که طی مزه سازی‌ها به شکل امروزی وارد بازار شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول هم بزودی توسط شرکت آتی شمال خراسان تولید کننده پنیر موزارلا -پروسس و تاپینگ به بازار اراِیه مگردد.

 

مواد تشکیل دهنده پنیر پروسس فیلا فیلا

همانطور که اشاره کردیم این نوع پنیر ترکیبی متفاوت از سایر محصولات لبنی است که در نهایت می‌تواند یک نتیجه متمایز و طعمی فراموش نشدنی از خود به جا بگذارد. برخی از شاخص‌ترین مواد تشکیل دهنده این محصول شامل مواد زیر می‌باشد:
• پودر پنیر پارمزان (Parmesan)
• نمک امولسیون کننده
• نمک معمولی
• طعم دهنده ها
• پودر پنیر چدار (Cheddar)
• پنیر پاستوریزه
• کره تازه پاستوریزه
• در صورت نیاز رنگ خوراکی

 

 

فرایند (روش) تولید پنیرپیتزا پروسس فیلا دلفیلا

تولید هر نوع پنیر می‌تواند پروسه متفاوتی را شامل شود که در نهایت طعم آن را منحصر به فرد می‌کند. اما به طور کلی ساخت پنیرها به دو نوع پرورده (پنیر پروسس) و طبیعی جمع بندی می‌شود.
همانطور که میدانیدپنیر فیلا فیلا از نوع پنیرهای پرورده می‌باشد. که با ترکیب چندین پنیر و مواد دیگر عمل آوری می‌شود.

بیشتر خصوصیات مربوط به بافت و ظاهر این پنیر مربوط به فرایند “امولسیون” است که طی آن چندین مایع غیر قابل اختلاط با یکدیگر ترکیب شده و در فضای تحت حرارت و خلاء نگهداری می‌شوند.
در نتیجه بطور کلی استفاده از مواد امولسیون کننده چربی پنیر از بافت آن خارج نشده و در آن مخلوط می‌شود.

نکته اینجاست که این پنیر برخلاف اکثر محصولات مشابه دوبار تحت حرارت قرار می‌گیرد. و همین عامل می‌تواند آن را به گزینه‌ای بهداشتی‌تر و مقاومتر در برابر انواع آ لودگی ها باشد.

موارد مصرف پنیرپیتزا پاستا فیلا فیلا

 

 

از آنجایی که این پنیر را می‌توان به سادگی تحت حرارت ذوب کرد، در بسیاری موارد استفاده از آن امکان پذیر می‌باشد. برخی از کاربردهای آن از جمله موارد زیر می‌باشد:

1-به عنوان پنیر برای صبحانه در کنار نان تست شده و یا قرار دادن آن در ساندویچ ساز
2-رنده کردن روی غذاهای همچون پاستا
3-ترکیب آن با انواع املت
4-استفاده به عنوان پنیر پیتزا
5-ذرت مکزیکی
استفاده از پنیر در کنار غذاهای گریل شده

 

 

پنیر پیتزا فیلا دلفیلا و روشهای نگهداری

از آنجایی که این پنیر غیر انجمادی است، می‌توان آن را تا مدت 2 ماه در یخچال و با دمای 8 الی 4 درجه سانتی گراد نگهداری کرد. بنابراین لزومی به قرار دادن آن در فریزر نمی‌باشد.
تنها نکته مهم در خصوص این محصول قرار ندادن آن برای مدت طولانی در محیط خارج از یخچال است. در غیر این صورت این پنیر نیز همچون سایر محصولات می‌تواند در محیط گرم دچار فساد شود.

توصیه می‌شود در صورتی که بخشی از این پنیر را استفاده کردید؛ مابقی آن را درون یک ظرف در بسته و یا کیسه قرار دهید. تا بتوانید از آن برای مدت طولانی‌تری در شرایط مطلوب نگهداری نمایید.
خوشبختانه در صورت نگهداری مناسب، طعم پنیر فیلا فیلا تغییری نخواهد کرد و شما می‌توانید آن را برای مدت نسبتا طولانی‌تری استفاده نمایید.

قیمت پنیر پاستا فیلا (پنیر پیتزا)

 

 

این پنیر در بسته بندی های 2 کیلویی به بازار عرضه شده است .

کلام آخر

امیدواریم این مقاله که توسط تیم تحقیقاتی شرکت اتی شمال خراسان تهیه شده مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد .

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!