پنیر مزه چیست ؟انواع سینی مزه پنیر و ویژگیهای آن

5 سپتامبر 2024 35 بازدید بدون دیدگاه

پنیر مزه چیست؟ انواع سینی مزه پنیر و ویژگیهای آن

 

پنیرهای لاکتیک معمولاً بسیار تازه و طعم شیری هستند و رطوبت و چربی بالایی دارند. پنیرهای نرم تر، مانند پنیر خامه ای، بری و بزی، عمدتاً از نظر طعم و مزه لاکتیک هستند. پنیرهایی مانند پروولون و گودا درصد کمتری از لاکتوز دارند، بنابراین طعم لاکتیکی کمتری خواهند داشت. در این مقاله شرکت آتی شمال خراسان
تولید کننده انواع پنیر موزارلا و پروسس وتاپینگ به برسی کلی آن میپردازد.

تست انواع پنیر به همراه نوشیدنی ها

در این مقاله سعی کردیم تا از طرف شرکت اتی شمال خراسان (تولید کننده انواع پنیر موزارلا -پروسس و تاپینگ پیتزا ) برای شما دوستاران پنیر و دسرهای پنیری مطالبی مفید و کاربردی قرار بدهیم. امیدواریم که مورد پسند قرار بگیرد. شرکت آتی شمال آماده همکاری به صورت (برون سپاری -و ظرفیت خالی ) برای کلیه برندها و شرکتهای فعال در زمینه فروش پنیر پیتزا و کارخانجات میباشد.
شماره تماس : 09153092650

چیدمان یک سینی پنیر مزه

شما برای اوقات تفریح از چه خوراکی‌هایی استفاده می‌کنید؟ پیشنهاد ما چیدن یک سینی مزه هیجان‌انگیز با کمک پنیرهای طبیعی است. این سینی مزه به راحتی آماده می‌شود و می‌تواند به عنوان یک گزینه برای پذیرایی در مهمانی‌ها، سفر و حتی جمع‌های خودمانی باشد.در ادامه پیتزا پنیک شما را همراهی میکند.

مرحله اول:

1- انتخاب ظروف زیبا و جادار
پنیرهایی که در سینی مزه پنیر مورد استفاده قرار می‌گیرند پنیرهای طبیعی هستند که طبق رسپی اصلی درست می‌شوند. توجه کنید که پنیرها باید وقتی به دمای اتاق رسیدند، سرو شوند. در نتیجه قبل از سرو، بهتر است چند دقیقه به آن‌ها در محیط بیرون استراحت دهید. برای این منظور می‌توانید قبل از اینکه نوبت به برش پنیرها برسد آن‌ها را از یخچال خارج کنید و یا بلافاصله بعد از خارج کردن از یخچال آن‌ها را برش بزنید و روی سینی خود قرار دهید و منتظر بمانید تا به دمای طبیعی محیط برسند.
پیشنهاد پیتزا پنیک به شما عزیزان این است که پنیرها را به اشکال مختلفی تقسیم کنید تا جذابیت بصری به سینی مزه اضافه کنند. پنیرهای طبیعی سخت، مانند چدار و پارمسان، گورگونزولا و…. را می‌توانید به صورت مکعب و یا اشکال دیگر برش دهید و روی سینی قرار دهید. این کار باعث می‌شود که مهمانان بتوانند بدون نیاز به استفاده از چاقو، خودشان یک تکه را بردارند. این انتخاب سینی مزه پنیر شما را جذاب‌تر می‌کند.

2- اضافه کردن گوشت نان و کراکر
گزینه بعدی ما اضافه‌کردن گوشت است. البته می‌توانید به جای گوشت در سینی مزه پنیر خود از انواع بیکن و یا ژامبون هم استفاده نمایید. برای اضافه کردن این مواد می‌توانید لایه‌های نازک را به صورت دایره ببرید. سپس از وسط دایره‌ها را نصف کرده و نیم دایره به دست آمده را از وسط تا کنید. تا به یک مثلث برسید. مثلث‌های به‌دست آمده را کنار هم بین یک عدد پنیر و یکی از کاسه‌ها قرار دهید. روش دیگر چین‌دادن به لایه‌های نازک، کالباس، بیکن و یا گوشت است. کراکرها را به تعداد محدود و پشت هم در لبه‌های سینی بچینید.

3-اضافه کردن میوه آجیل
ابتدا مقداری میوه اضافه کنید. ما در اینجا از انگور استفاده کردیم، اما می‌توانید از هر میوه‌ای که دارید استفاده کنید. بهتر است برای قرار دادن میوه‌ها در بشقاب و یا سینی مزه پنیر، میوه را به قطعات نسبتاً کوچکی خرد کرده و آن را در چند جا در سراسر تخته پراکنده کنید.

اکنون آجیل را اضافه کنید! مثلا می‌توانید از گردو و بادام استفاده کنید. چند عدد آجیل را در قسمت‌های خالی کوچکتر وسط تخته خود اضافه کنید تا کمی بافت اضافه شود و قسمت‌های کوچک خالی سینی را پر کند. چند قسمت فضای اطراف لبه‌ها را برای زیتون یا هر خوراکی دلخواه بگذارید.

4- اضافه کردن زیتون و روغن زیتون و سبزیجات معطر
اگر به زیتون علاقه دارید، در این مرحله می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید!
حتی می‌توانید از دو نوع زیتون‌های سبز و سیاه استفاده کنید. به طور مثال تعدادی از زیتون‌های سبز را بر روی تخته و تعدادی را درون یکی از کاسه‌ها بریزید. : زیتون، آجیل، میوه خشک، و حتی می‌توانید برای پر کردن کاسه‌ها از از عسل و نمک دریا نیز استفاده کنید.
انواع پنیر موزارلای تازه وپروسس ورقهای رنده شده و قالبی پنیک میتواند گزینه خوبی برای انتخاب سینی پنیر مزه شما باشد.
سینی مزه موزارلا
سینی مزه موزارلا مزبار شامل 150گرم پنیر موزارلا، 250گرم سالامی، 160گرم کشکه ، 100گرم ناچو؛ در قالب یک سینی پذیرایی چوبی

موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!